augustiibaarn

2010-04-30
15:02:27

and that's the way it's gonna be

Fick lust att lyssna lite på Robbie Williams.
Känner mig faktiskt ganska misslyckad just nu. För det första så höll jag på att fastna i klätterställningen i skolan. Lyckat. Fats malin gjorde också det då ;).
Men asså egentlige fastanade jag inte, jag vågade bara inte ta mig ner. Fast sen så hävde jag mig ner istället. Och när marre skulle göra det så ramlade hon?
För det andra så började jag gå hem förut (det brukar jag ju aldrig göra ..). Gick lite efter dom andra, och så glömmer jag min cykler så jag får gå tillbaka och hämta den + min hjälm som låg inne i korridoren. Det känns bra. Inte nog med att man går sist, man går tillbaka också -.-
Men vi hade lekdag idag, i typ tre timmar? Lite långt, och typ bara tråkiga saker menmen x)
Gick typ tipsrundan tre gånger, fast gjorde den bara en gång då.
Först gick jag med ebba & malin ♥
Sen med marre, för hon hade inte gjort den ♥
Och sist med malin & danne, för han ville inte gå själv.
Okej, han får inget hjärta xd
Sen efter dansen ska vi t clara och typ fira valborg (hur säger man? :S)

P U S S ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: