augustiibaarn

2010-04-01
16:54:49

dagens outfit =]

Haha, alltid kul med något nytt! :)

Kommer lägga upp "dagens outfit" så ofta jag hinner (/kommer ihåg), fast kommer nog inte lägga upp på morgonen isf ;) Men här kommer den!
 
(jag vet, men jag orkade inte vrida den xd)
Tröja - SISTERS
♣ Treggings - Berns
(vila)
Linne - JC

Idag ere ju första april, fast det är bara Joar som har lurat mig .. Och så lurade jag Irmas pappa .. x)
Annars har det inte hänt så mycket, Ebba & Malin var inte i skolan, men Clara hade kommit tillbaka :)
Det betyder att jag slapp sitta med Samuel & Simon xd
Haha, nej skojja bara jag och clara hade faktiskt kul! 8)
NU HAR JAG LOV!! :)
Eller har haft det ända sen jag slutade menmen ;)
Juste, Joar dricker vodka, Madde & lilla Julia cola med rom, Marre äter nån knark-sak och jag häller i mig öl x)
Hahah, lång historia hur vi hamnade där men det va kul iaf :*
Imorrn hade jag tänkt .. em, vet inte riktigt vad jag ska göra då men vi får väl se ;)
På kvällen ska Clara iaf komma hit ;P


puss♥


Kommentar:
#1: ubeauty

SV: Det svarta nagellacket är tyvärr inte köpt här i Sverige. Köpte det när jag var på semester i Iran.



Kram

2010-04-03 @ 20:48:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: