augustiibaarn

2010-04-01
17:19:43

Dagens!

Det hade jag glömt bort ..

DAGENS VILL HA: 
FANTA!!
DAGENS FRISYR:  Som vanligt, utsläppt :)
DAGENS LÅT:  Neo - Human Frontier ♥
DAGENS SAKNAD:  Malin&Ebba
DAGENS MISSLYCKANDE:  Det var när vi skulle gå hem (herregud, låter som värsta historien! xd) så trodde jag att det var en kille (flintis) som var Danne och STÅR och pratar i mobilen. Och sen så kollar jag bakom honom och där SITTER Danne och ler mot mig. Jag bara : "WHATA HELL???!!!?" Och DÅ ser jag att den andra killen inte var Danne .. Samtidigt blir Marre jätterädd när hon ser Danne .. (ärligt, han såg ut som en pedofil .. hahah xd)
DAGENS DROG:  Enligt Madde öl, men jag föredrar nog min kamera ;)
DAGENS GODIS:  Sånna här röda, sura ringar. Asså dom som e flera lager (dom som fattar vilka jag menar får femtusen! xd aprilapril ;P)
DAGENS HUMÖR:  Flummigt :D
DAGENS CITAT:  "Jag hade alla rätt! Förutom att jag skrev fel här då .." - Jag på matten
DAGENS ROLIGASTE:  När vi träffade Hanna på vägen hem, haha hon måste trott att vi var helt puckade x)
DAGENS FAVORIT:  Att vi fick sluta 20 över 1 istället för 20 i 3! :)


Tog bort "dagens klädsel" ;) Nu ska jag slå in farmors present, för hon kommer hit typ kl 6 ..!


puss♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: