augustiibaarn

2010-04-23
15:55:40

fredag :)

Ibland bara älskar jag fredagar, iaf sånna hä dagar! :) ♥
Fast råkade skjuta en boll på danne idag .. Kanske ska berätta hur de gick t, hehe ;)
Jag & julia stog nere vid gympasalen & där var danne också då, han stog typ och passade med hakim. Och sen så typ missade danne bollen, så att den kom mot oss och då ville han att jag skule passa honom. Och då så, ja .. xD men asså jag skulle skjuta t hakim! Men .. jag är tydligen inte så bra på att sikta .. hehe. Men han fick den typ i magen? hahah Han bah: ooof. Men asså de va inte meningen! Bara så alla vet! ;)
Marre tyckte att jag skulle ha skjutit lite lägre, jag bah: marre, då skulle jag nog varit död nu!
Men nu ska jag t min dans, ska tare lugnt fö ja e lite sjuk fortfarande "/ och sen så får ja skynda mig för ja ska träffa hanna typ 20 i 7 i centrum så ska vi gå t fullersta tsm :)


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Haahhehe roligt!!:DD

2010-04-25 @ 16:01:58
#2: Malin

Gillar när du lägger upp bilder på kläder :)

2010-04-27 @ 21:34:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: