augustiibaarn

2010-04-16
20:07:04

fredag ..

Ebba skulle t tandläkarn imorse, så hon kom inte förrän mitt i musiken xd fast jag och clara hade ganska kul på matten iaf :)
Hahah, på kören (efterrasten) så satt jag och malin (b) ute i korridoren och jobbade med våra deckare. Gissa vad jag kom på x)

Jag: Malin?
Malin: aa
Jag: Har du tänkt på att när danne kom hit så började det regna?
Malin: Va?
Jag: Men asså, i tisdags, onsdags och i torsdags så var det ju asfint väder och idag, när han e hr så är det shiitdåligt ..?!
Malin: Hahah aa juset
Jag: Hahah, vi bah:
de e ditt feeeel
Malin: Hahah aa, så här sitter o stirrar på honom o bara
de e ditt feeel
Jag: Hahah, man bah går efter honom o bah
de e ditt feeel
(vi fortsätter såhär ett tag tills vi, em ja, tröttnar typ xd)

Malin(lite senare på lunchen): DÄR ÄR HAN! DE E DITT FEEL! Du har fortstört min dag! osv
Jag: Malin, vi kanske ska gå nu ..


älskar dig malin gmn, du & jag föralltid right ? ♥

Hahah, typ bara malin& jag som tyckte de va kul x) Men på andra rasten körde vi vägg-i-vägg och jag förstörde min ena sko (den högra), så nu är den ena skon halvt brun och den andra vit .. och mina lina ska vi inte ens prata om .. XD men så ska vi börja med "kroppen" i skolan , vi sku lle skriva vad vi visste & vad vi vill veta om kroppen. Maria bah: Ja, ni skulle ju kunna skriva typ "varför har vissa behov?" Ja, som typ matbehov, närhetsbehov, m.m
Najjs.
Hon sa också: Man kan ju skriva "vad händer med kroppen när man blir tonåring?" Och "varför händer det saker i kroppen?"
Dubbelt najjs.
Nej, men nu ska jag göra mig iordning inför talang, eller så ska det låta föresten, det är inte lika roligt att kolla talang efter att ha läst det här : http://hannadacke.blogg.se/2010/april/sa-morkar-tv-4-talaing.html på sötaste hanna dackes blogg :) "/


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Roligt:DD

2010-04-18 @ 20:33:25

Sv: tack detsamma! :D



Det var några hus, censurera för att man inte ska se dom ;)



Ja det gör vi! Kram <3

2010-04-23 @ 15:26:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: