augustiibaarn

2010-04-03
21:13:04

GLAD PÅSK! :] <3
Ja, som sagt GLAD PÅSK :)
Bloggade inget igår, men på kvällen så kom ju Clara t oss! ♥
Och dom gick inte hem förrän 20 över 1 x)
Jag och Clara kollade på "Djälvulen bär Prada". Har sett den förut och den är faktiskt inte så bra, haha vi blev jättetrötta när vi såg den, eller iaf jag! XD
Inna körde vi body balance några gånger ;) Jag, Clara och Patrik körde en gång, samtidigt! Vi skulle köra fyra en gång också, men vi kollade film istället :P
Men vi hade jättekul ♥
Idag vaknade jag först vid 8 men sen så somnade jag om och sen så väckte mamma eller pappa (kommer inte ihåg vem xd) mig typ 5 i 11, haha snacka om att jag var trött! x)
Vid 3 så åkte vi t farmor för att äta typ middag (åt ingen lunch) och sen leta påskägg (-.-). Eller vi (Jag, Emelie & Jocke) skulle först svara på några frågor och sen så skulle vi ut och leta (eller gräva ..) efter "ledtrådar". Först hittade vi bara en död råtta, den va så himla äcklig! Men sen så skulle vi gå in och leta efter våra mob, och där fanns godiset! :) + att jag fick 2st linne från JC, båda var för stora, men jag och mamma ska byta dom någon gång i veckan ;)
Jocke skulle på någon fest (som blev inställd då xd) så dom åkte lite innan 8, och vi åkte nästan precis efter dom.
Vad ska ni göra i veckan då? ;)


puss♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: