augustiibaarn

2010-04-29
18:57:45

i will always love you
Vi körde borgen på gympan idag, askul faktiskt ;) ♥
Förutom att jag fick tre ashårda bollar i magen. Men förutom det så.

Gick t centrum med marre efter skolan, vi köpte varsin glass på donken och sen gick vi runt två varv i centrum x). Och sen så gick vi in på hm, där jag köpte en borste och svart nagellack. Sen gick vi in på jc&kicks och sen lindex och där köpte jag ett halsband. Marre köpte ingenting, hon hade bara tjugo kr med sig. ♥
Men ja ska dit imorrn tror jag, fast första ska jag få min veckopeng som jag inte fått på hela april, och sen min månadspeng. För de e en parfym på kicks som jag har velat ha jätte länge och jag kanske ska få den, men pappa ska betala hölften, förutom vecko och månads pengen då ;).


söta uggleörhängen från gina tricot, vill ha!!


P U S S ♥
Kommentar:
#1: Malin

Har du veckopeng och månadspeng???

2010-05-03 @ 16:15:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: