augustiibaarn

2010-04-09
18:52:14

lovet'

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dar ..
I måndags så åkte jag, mamma och pappa först t media markt och köpte filmer (Twilight, New moon och första avsnittet av Grey's Anatomy :]). Efter det åkte vi t bo:x .. tråk' xd
I tisdags va jag & HannaDacke i skhlm :) Hahah, vi flummade hela dagen x) Det ända jag köpte var en New Moon affisch (som nu sitter i mitt rum ♥)
På onsdagen var jag med Marre i centrum, köpte en tröja & ett par solglaasögon på lindex då + att jag la undan en jeansjacka på berns och en på lindex :) Jag och mamma hämtade ut den på lindex igår! :) (torsdag)
Igår bowlade jag, Marre, Clara&Cilia på heron! Vi hade askul, de va discobowling och faktiskt inte så mycket folk ;) Hahah, alla gjorde en strike förutom jag .. "/ Men Cilia vann, sen Marre, jag och sist Clara
Idag (fredag) har jag varit inne i stan med Emelie och farmor. Hah, det som är bra med att åka med farmor är att hon betalar, iaf om det är över 200 ;) Kan lägga upp bilder på vad jag köpte senare :]
Imorrn ska jag bara tare lugnt :P
Nu: Middag, sen dator/tv x) hahah nörd ..



P U S S ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: