augustiibaarn

2010-04-11
16:12:33

städdag .. + bildbomb

Inte dirket världens roligaste .. ;)
Guud vad jag e trött idag! Har inte varit hemma EN ENDA DAG och bara slappat på HELA lovet .. Hahah, hade t.o.m planerat in att ja inte skulle göra NÅGONTING idag, men gissa vad mamma bestämmer sig för då? Att städa såklart! Och eftersom pappa var tvungen att jobba idag så fick jag hjälpa t -.- Vi dammsuga vardagsrummet och matsalen, inte så farligt egentligen när man har på musik men, jag är inte ett särskilt stort fan av att städa (som nog alla som sett mitt rum vet xd).
Som alla säkert redan har märkt är det SOL ute idag!! :) Låter som om ja inte sett solen på flera månader , hahah .. Men ska nog faktiskt gå ut och fota lite snart ;) Men nu kommer bilder från veckan.


jag, så länge vi båda andas och min lilla älskling på typ .. långfredan?


lite senare på kvällen när vi körde body balance x)

hhahah, hanna kommer mörda mig .. xd

tycker att det är så här alla kors borde se ut? ;)

vad kan man säga mer?


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Malin

Det har inte gått att kommentera dina inlägg, det är därför jag inte har kommenterat.

2010-04-11 @ 18:44:50

yes I will... I. Will. Kill. Youuu..

2010-05-10 @ 17:01:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: