augustiibaarn

2010-04-25
20:03:43

teateruppvisning imorrn! :) ♥

Är lite nervös just nu .. ;S men de kommer säkert att gå bra! hehe ♥
Är fortfarande lite nästäppt men de kommer nog gå över t imorrn (hoppas jag!)
Vi va ju och åt middag hos hanna igår, haha gud va vi hade kul :) satt och höll på lite med hannas hår sädär runt halv elva- elva ? Det blev, ja, annorlunda? x) och så snakcade vi asmycke .. ;P men vi åt någon kyckling och t efterrätt typ frukt med vit choklad :) mums ♥
Hade teatergenrep igår också, vi skulle vara där kl 10 och hanna dacke hade glömt ;) Men annars gick allt bra, första akten går bättre än andra akten menmen. Vi kanske hinner köra igenom den imorrn :]
Mamma fick nyss gå ner t centrum och köpa hårsray för ja ska ha tuperat hår på teaterföreställningen (och dansuppvisningen då).

Ska nog ta med min kamera imorrn, fast kommer bara fota innan och efter ju ;). Sen så blir det lite loggning mellan föreställningarna, för då ska jag hem hit och äta. Tror att hanna skulle me också ♥
Men nu ska jag gå ner o kolla lite tv xd



P U S S ♥

Kommentar:
#1: Malin

Nu är det över i alla fall.

2010-04-27 @ 21:30:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: