augustiibaarn

2010-12-06
21:04:00

Dålig Uppdatering
Förlåt för skitdålig uppdatering ! Men idag kan jag faktiskt skylla på dansuppvisning och att mitt internet inte funkar. Vet inte vad som har hänt med det, men modemet typ hackar hela tiden ! As irriterande, iallafall när man har franska man måste kolla upp -.-'

Men nu sitter jag här med pappas dator. Fick vänta tills att pappa kom hem, för jag visste inte hur man satte på hans datorn .. Men nu vet jag hur man gör !
Pappa ska iallafall försöka fixa ett nytt modem till mig i veckan, det är bra iallafall !

Uppvisningarna gick bra iallafall, gjorde nästan inga fel. Fast jag hamnade jätte nära ena högtalaren på Boing Bom. Fast det var lite svårt att byta om mellan Funhouse och Madhouse, eftersom att det stog en annan grupp i vägen .. Och maskerna kan vi ju bara säga att dom är lite svåra andas i.

Och som förra året så kändes det som om man stog i vägen hela tiden när man bytte om under scenen. Alla dom äldre gruperna gick fram och tillbaka nästan hela tiden plus att vi hade ganska lite plats att byta om på endå. Men mellan danserna så flummade vi ganska mycket, haha. Synd bara att vi inte fick kolla på några andras danser, fast vi fick se några iallafall !

Det var någonting mer jag skulle säga .. Juste på lördag sover Malin, Ebba och Marre över här ! (även kända som MEM ;P) Har tänkt ut några saker som vi kanske ska göra, ska bara kolla upp lite saker först ! Men har iallafall bestämt att vi ska laga tacos, om det är okej för er ?  Haha vad fint, "det har jag bestämt, om det är okej".
Nu tog Top Model slut, så jag ska börja röra mig upp mot sängen nu. Var jätte trött imorse, så jag tänkte att ag skulle lägga mig lite tidigare idag ! Sov Gott !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: