augustiibaarn

2010-12-17
17:15:00

En vecka kvar !!!
Förlåt för jättedålig uppdatering, men lovar att det kommer bli bättre nu ! Ska ju på dop imorrn, men jag fixar ett tidsinställt inlägg till dess ;)
Hade en ganska skön dag idag, kollade film på franskan och gjorde inte så mycket på matten (som vanligt, haha).
Fattar ärligt inte varför jag får gå kvar där egentligen ? Jag gör typ aldrig någonting på lektionerna, och när jag GÖR något så fattar jag INGENTING. Och så gör jag fel hela tiden också. Eller asså, jag typ räknar ut saker på något helt sjukt sätt som ingen fattar, och så får jag helt fel svar också. Sen efter ett tag, så kommer jag på vad jag gjorde för fel eller så bara typ dividerar (haha, visst är jag duktigt som säger "dividerar" isället för "delar ?) jag med något random tal och får rätt svar ?

Lite skumt sådär, haha .. Men kom försent imorse också, för dom hade tydligen ändrat bussschemat -.- Kollade i tisdags, och då skulle 703an gå 44, men idag så skulle den tydligen gå 54 istället .. Inte för att den kom då heller. Så jag fick ta 709x som gick 57, och jag börjar klockan åtta !! Så då kom jag tio minuter försent, plus att mitt hår var helt förstört.

Och så hade vi engelskaprov som jag inte hade pluggat till ! Satt och läste glosorna innan, men dom var typ inte med alls ?! Fast det gick väl ganska bra ändå, slutade typ tolv, haha. Men jag och Amica skulle egentligen vänta på Marre (för vi skulle till donken), men hon slutade inte förrän tjugo över ett så jag drog hem istället. Amica gick också hem, fast först gick vi in på turken och då köpte jag ett cigarettpaket ! Haha, inte ett iktigt alltså, utan tuggummin.









Nu ska jag fortsätta läsa, har läst typ 100 sidor (idag) snart ! x)♥

Kommentarer:

haha sötnos!! :* <3

2010-12-19 @ 12:44:28
#2: Bääästa toff!

Hello !

ee du fan av twilight ! ???

Gud Bara läs om du inte är !!

Njutt L00L!

2010-12-20 @ 13:53:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: