augustiibaarn

2010-12-28
22:12:39

Farsta !
Yes, jag och mamma får skjuts av farmor till Farsta imorrn, för våran bil ska in på lagning .. Fast sen när vi ska hem så blir det tunnelbana och buss.

Hade kul hos Marre också,
eller vi kollade på dans dvdvn ju sen var jag tvungen att gå tyvärr .. Men vi får fortsätta när jag kommer hem igen !

Åker ju till lanfstället på torsdag, ska nämligen fira nyår där ! Det kommer bli .. annorlunda. Såklart känns det ju lite tråkigt att vi inte ska vara med Clara, men jag hoppas ni har det bra i Spanien i alla fall !

Sen så åker vu hem på söndagen, och på måndag till tisdag så ska söta lilla Amica sova över här ! Och på onsdag till torsdag kommer Hanna hit och sover över ♥ Måste se till att träffa andra Hanna nästa vecka också, har fortfarande inte gett henne sin julklapp ! Vi kanske kan sova över alla tre ? Hanna, messa mig om du ser dehär ! Om du har pengar på din mob såklart !





Kommentarer:

Vilken söt bild!!!

2010-12-29 @ 15:55:11

Ja jippie jag såg mitt namn (a) sötnos!!! <33

2010-12-29 @ 23:18:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: