augustiibaarn

2010-12-13
18:19:15

Lucia
Oj vad mycket kolckan blev ! Kom hem lite innan fyra, åkte buss tillsammans med Malin och Marre, tog egentligen först 744 men sen messa Marre och fråga om jag kunde åka med dom så då hoppade jag av vid kvarnbergsplan (haha, åkte en station) och gick sedan till tomtberga. Fast sen så stog vi där och frös lite så då gick vi till huddinge kommunalkontor och tog bussen därifrån istället.

Har känt mig lite småflummig typ hela dan, men var också skittrött och lite småirriterad över att vi måste vara i skolan klockan åtta imorrn, annars får vi skolk. Det är ju också roligt.

Hade ett litet samtal med Olle idag också, man skulle snacka om hur man tyckte att man jobbade osv. Men ja, han sa att jag skulle vara lite mer engagerad (?), eftersom att jag tydligen var det innan vi ändrade grupperna, och att jag skulle ta hem boken lite oftare. Det kommer hända ja.

Började läsa Om jag kunde drömma igår också. Läste lite imorse också, och hade tänkt läsa lite nu här på eftermiddan men det glömde jag bort haha. Men jag tänkte bara nämna det, ifall ni undra vilken bok jag läser just nu.


Bilderna från helgen kommer i veckan, nu ska jag käka middag !

Kommentar:
#1: Malin

När jag och Marre stod och väntade på bussen så hade vi det lite tråkigt och jag var inte på så jätte bra humör, men sen när du kom lyste hela min värld upp. Jag blev jätte glad! :)

Tack!! :) <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-12-13 @ 20:48:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: