augustiibaarn

2010-12-07
20:54:06

Östersund har vattnet, vi har matveten
Förlåt för lite sen uppdatering, men nu är jag tillbaka ! Har egentligen hunnit äta också, lax och matvete blev det. Det står på förpackningen att det skulle smaka mustigt, men vi kan väl bara säga att det inte gjorde det.
Men pappa har fixat nytt modem till mig nu också ! Så nu sitter jag med min älskade lilla bärbara dator (a) ♥

Men jag köpte lite julklappar till några iallafall, kan tyvärr itne säga vad jag har köpt det förstör ju liksom allt. Fast jag kan ju säga att det är till någon jag ska träffa på fredag. Och till någon som fylelr år på fredag, haha. Men jag köpte en snygg skjorta som jag och mamma ska dela på också. Och så kollade vi på julklapp till farmor.

har hunnit plugga lite franska också, till provet som vi har imorrn .. Tror att jag kan nästan allt nu, pappa ska förhöra mig senare ikväll också. Men jag hoppas det går bra, det gick ganska bra på det förra provet iallafall.
Aja, ska se om jag hinner slå in något mer paket ikväll, annars blir det imorgon ! ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: