augustiibaarn

2010-12-11
16:22:00

Pappas mamma heter pappa
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan tjejorna kommer, dom skulle egentligen komma tre (och så skulle vi ha bakat lite då ;p) men det blev halv fem istället. Men det ska bli kul ändå, har varit och hyrt film och köpt godis med pappa. Det blev Killers, Kommisaie Späck och The Back-up plan. Tror inte att vi hinner se alla, men hyrde tre iallafall.

Hade lite kul hos kusinerna igår kväll också, trots allt. Blir ju ganska flummig ibland när jag är trött, så vi hade ganska kul. Vi gissade reklamer och åt chipsostbågar. Fast jag missade typ hela finalen, såg bara Minnas sista nummer och när dom sa vem som hade vunnit då.
Föresten, tyckte ni att det var bra att Jay vann ? Själv brydde jag mig inte särskilt mycket, typ alla som jag hejade på hade åkt ut haha.

Nu ska jag fixa det sista bara, hörs imorrn ! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: