augustiibaarn

2010-12-27
21:35:08

Varför kan jag aldrig finna just den där
Hade tänkt skriva (ett till) inlägg om min dag och så, fast jag har typ inte gjort någonting idag. Haha, det där lät ju jättebra eller hur ? Nej men har bara slappat idag, spelat lite sims och gjort lite andra saker.

Pappa fixade mitt Sims 3 också ! Tack snälla pappa ! ♥ SÅ det kanske jag ska göra imorrn .. Om ingen har lust att göra något ? (a)
Amica sov inte över här heller, men hon kanske ska göra det nästa måndag istället ! Om hon kan då, hon hade inte frågat än .. ♥

Men eftersom att jag inte ska göra något imorrn så kan jag ju lägga upp bilder då ! Haha, smart man är, eller hur ?
Slänger in en liten låt, så att det här inlägget in blir helt meningslöst !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: