augustiibaarn

2010-12-21
21:29:50

Welcome to the Julstress

Sitter och slår in lite julklappar med pappa ikväll, och försöker komma på lite bra rim ;) Inte för att det går så bra med rimmen, men nu är det så att jag hittade en jättebra sida som heter julrim.com haha. Visst är jag duktigt ?

Kan berätta lite snabbt om dagen iallafall. Erik Klaesson tog min sko förut ! Haha, jag och Amica låg på några bänkar vid 7a's skåp och då så kom han mot oss men jag såg honom inte så jag blev jätte rädd ! Sen så gick han iväg med skon och typ la den vil Calle och då sköt han den till blomman. Och sen skulle blomman skjuta tillbaks den till Calle, men då sköt han den på mig istället, haha.

Och så skulle vi ut och GÅ idag på gympan ! Barnmisshandel på hög nivå .. Jag och Amica gick typ fyrtio meter efter alla andra, haha. Men det var iskallt ! Hade glömt min mössa också, så båda två gick med luvor haha ! Hade inga vantar heller .. Men det var jättesynd om Malin, för hennes knä typ låste sig så hon kunde inte gå och då skulle Pontus hämta Elin men han gjorde inte det ! Skitunge Men hon kunde gå igen efter ett litet tag, tur annars hade vi stått kvar där ett tag, haha.

Mötte Linn i centrum med Amica, efter att vi hade flummat i typ fyrtio minuter på våra bänkar haha x) Men vi gick hem till Amica, bytte julklappar och snackade lite. Saknar dig jättemycket min lilla blondin ! ♥
Juste ! Imorrn är det uppvisning i skolan. Det kommer gå åt helvete. Haha nej men, jag hoppas det går bra iallafall, att alla gör i takt och så ;p
Nu ska jag stänga av, berättar hur det gick imorrn !

Kommentar:

haha stackare jag skulle ha sagt att han kom närmare... :( älskar dig ses <33 :D

2010-12-22 @ 08:03:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: