augustiibaarn

2010-02-05
15:30:38

äntligen fredag !

nu är det alltså ÄNTLIGEN fredag !! =D
 vilket betyder att man får SOVMORGON imorgon !! =D
och det är vääldigt SKÖNT !! =D
lol x) ♥
idag hade vi först matte , musik o sen rast
( jag har ett par nya skor så jag halkade inte en enda gång på hela dagen !!! *stolt* )
på rasten körde vi vägg-i-vägg med några andra
( malin va itne i skolan då , så ebba va lite me mig o marre ♥ )
efter rasten hade vi kör/ ea
jag gjorde geografi arbetet då
( om peru )
och jag skrev typ ett a4 !! =D *stoltare* x)
efter det hade vi ännu mer geografi , sen läsning och sen mat
det va kebab och pita bröd
( ebba gillar inte det så hon åt en banan och en knäckemacka istället xD )
sen var det rast och sen läste maria och sen fick vi göra vad vi ville
( maria är tillbaks nu som ni kanske har förstått -.-' )
vi har dampat låten "var ligger landet där man böjer bananerna?" med typ nicke o nilla hela dan och jag har blivit beroende av inomparanstes-saker xD
( som ni kanske märkt ! )
men ska dra till min dans snart ♥ ja har fan inte varit me på den på typ en vecka
( asså menar båda mina danser då ofc xD )

puss&kram skumbanan ♥
/h

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: