augustiibaarn

2010-02-26
15:38:38

DAGENS'

DAGENS VILL HA:  gooodis ♥
DAGENS KLÄDSEL:  jeggings , vitt linne o stor grå kofta <3
DAGENS FRISYR:  inga kommentarer
DAGENS LÅT:  sleepless med erik saade , hehe ♥
DAGENS SAKNAD:  inte skolan iaf!
DAGENS MISSLYCKANDE:  gick o blundade på rasten o såklart så halkar man ju rakt på marrwe x)
DAGENS DROG:  blah blah blah me ke$ha , haha passade jävligt bra när maria hade genomgång xP
DAGENS GODIS:  godissråttwa <3
DAGENS HUMÖR:  flummwigt! ♥
DAGENS CITAT:  "hanna fattar du den här uppgiften?"  "... va?"
DAGENS ROLIGASTE: "danne , säg åt honom att sluta!"  "med vaddå?" samtidigt står joar o kittlar mig asmke.
blind ?
DAGENS FAVORIT:  fredagsdansen <3


har inte hänt så mycke mer idag , vi filmade inte de där .. ni fattar säkert vad xd
men ja marre o joar gjorde en egen version på den xP
joar t höger (om mig asså) o marre på vänster sida, sen så gjorde dom åt varsitt håll o ja fick göra upp o ner ...
najjsigt xD och i slutet så hoppade jag bakåt så att marre o joar krockade xP haha
sen kom ebba o malin o kollade på , haha ja bah : "här har vi kul!"
och så dampade ja o marre lite på lektionen .. elr iaf jag x) satt o typ "dansade" o ribal satt o stirra på me ..
aja , de e ju kul att man kan liva upp en annan människas dag ? xP
ska snart dra t dansen ♥♥

 

puss♥  /h.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: