augustiibaarn

2010-02-25
19:20:27

^^
idag hade ja de jättestessigt på morgonen så jah glömde min gympapåse , smart va ? xP
vi hade läsförhör på franskan idag ? kul om någon hade sagt de t mig innan ? x) haha men ja fick iaf 6½/12 , hehe lite bra iaf ♥ när vi kom t skolan hade vi lite redovisningar , jag är inte helt klar med mitt arbete så ja ska kanske göra de imorrn istället.efter rasten hade vi engelska sen matte o sen lunch tror ja x) på rasten så .. var vi ute i typ mindre än tio min , hehe XD ♥ o juste , det va idag som de va blodpudding/potatisbullar (haha , skrev fel först xD). efter rasten vde råd -.-' lika tråkigt som vanligt xP sen klassråd/ea o sist idrott. madde hade inte heller med sig gympakläder o malin o julia skulle ha danslek. (tråkigt att ja missa de .. :'( ) så ja o madde satt o garvade åt killarna (och ebba då xP), ärligt de såg skitkul ut inte för att vara elak , men de gick inte så bra för vissa x) sen så gick ja hem me malin , hade lite bråttom hem .. tror att marre blev lite sur men vi ska va imorrn iaf ♥
snart så vill pappa ha datorn .... snyft! hehe skojja bara x)

puss♥  /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: