augustiibaarn

2010-02-14
20:13:18

GLAD ALLA <3-DAG !!!!!!!!




fast min dag har inte direkt varit så glad ... e fortfrande lite små sjuk så de blev ingen sydpolen idag =( men jag lämnade presenterna o så lovade jag att vi skulle gå på bio någon annan gång ♥♥ men skola blir de imorrn iaf. jippie.
men idag så har jag typ inte gjort någonting x)
eller jo duschat då .. =]
hade tänkt lägga upp lite bilder men det går inte så bra på pappas dator , så jag gör de imorrn istället!
btw , vilka såg på mello igår ? och om ni gjorde de , vem tyckte ni va bäst ?
jag är ju sådär tejig av mig , så jag tyckte att erik saade ägde ut alla !! xD ♥
och så är han ju såå himla snygg också ! ♥
ja , låten var ju också bra förstås XD haha , skojja bara <3
 men lägger upp några bilder imorrn <3
juste , ska t gotland på torsdag =] så de blir bara tre skoldagar för mig =D <3
haha losers x) nej skojja bara
men nu så e de ju blåsningen! de hade ja glömt! x)


kram&kram♥   /h.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: