augustiibaarn

2010-02-21
12:17:59

hem idag <3
lite tråkigt , tycker faktiskt de va lite kul här ♥
men det ska ju såklart bli kul att träffa alla kompisar , även fast det kanske inte blir imorrn då "/ <3
har nämligen blivit förkyld .. pappa säger att jag låter jätteförkyld men jag känner mig faktiskt ganska frisk , förutom att jag är nästäppt då x)
men just nu kollar jag på os ( och sitter framför datan då xD ) .. inte dirket så kul , men det är roligt att en svensk ligger först iaf =D med typ sjutton sek =] <3 haha dom andra svenskarna är så jävla sköna , dom lägger sig först ( asså i klungan bakom olsson ) och sen åker dom lite långsammare så att de ska bli ett större mellanrum x) sp himla skönt asså ♥
men här kommer dagens kommentar , hörde den för en liten stund sen på t:n xD

johan olsson kommer åkande , han ligger ganska, eller väligt, mycket före alla andra och då hör man hans typ coach:
-8 SEKUNDER!!!! 8 SEKUNDER JOHAN!!!!!! DET SER MYCKET BRA UT , DET SER MYCKET BRA UT JOHAN!!!!
åtta sekunder senare kommer "klungan" där bland annat markus hellner ligger bra till hör man rösten igen:
-DET ÄR BRA HELLNER!!! DET ÄR BRA!!! 
på tredje varvet ( näst sista ) kommer han igen:
-DOM BROMSAR NU!! FORTSÄTT BARA!!!

hhaha , lite kul också att man hör massa andra tränare skrika på massa andra språk , lite desperata x)
lite synd att olsson kommer trea sen , men hellner kommer etta o detr är bra =) ♥
( btw , pappa kollade på det här igår kväll så han har berättat vem som vinner osv. xD )
senare kanske jag o pappa ska åka igenom visby och kanske fota lite , vi får se senare <3


puss&kram♥  /h.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: