augustiibaarn

2010-02-11
20:31:55

idag

idag så hade jag språk , vi gickigenom gamla saker och lärde oss några kroppsdelar C=
på rasten så åkte jag skider ( med mina uggs !! xD ) i trapan vid fotbollsplan x)
det va askul ! jag höll i mig i madde och så puttade joar mig xD ( fast det hade nog inte behövts ! )
och jag ramlade bara en gång ! och så ramlade jag några gånger när jag skulle gå upp också då , men de räknas inte .. xF
efter skolan gick jag t centrum med madde , malin & malin x) ♥
fast sen så skulle madde&malin (b) in på donken och då gick jag&malin (s) t akademibokhandeln ( malin skulle kolla böcker )
och efter det skulle jag gå o kolla några skor som mamma hade kollat på ( åt mig alltså xD )
fast jag gillade ingen av dom då .....

nu ska jag kolla på vinterstudion <3

puss&kram♥  /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: