augustiibaarn

2010-02-10
20:02:43

intagningsprovet O.o

idag har jag varit på intagningprov t d&m !!! =D "/ ♥ det gick faktiskt bra , fast både ja o malin jättenerövsa innan x)
 och så visste vi inte vart vi skulle , så vi typ frågade några som jobbade där xD malin skulle fråga först , men dom hörde typ inte henne så då fick ja de =P ♥
men sen så kom mimmi o då gick vi till de där rummet ( btw , de va inte konfaransrumme t, de va typ bildsalen xD )
där så typ kollade han att alla va där ( komme rinte ihåg vad han hette ? xD ) och sen så sa han vad vi skulle göra ;
först så skulle vi rita någonting vi såg i rummet
sen så skulle vi rita något valfritt
efter det skulle vi skriva vårat namn så snyggt vi kunde ( eller nä föresten , vi skulle skriva så fult som möjligt xD )
sen skulle vi färglägga ( frivilligt )
skriva namn+klass+skola
fota ( asså en sj o bilden )
och sen fick man gå x)


annars har vi itne gjort så mke , julia var sjuk =( ♥♥
och så satt vi kvar typ hela rasten i matsalen =] vi fick faktiskt det för marianne ! ( tror jag iaf xD )
på gympan hade vi staffet ( jag sprang in i väggen ! XD ) och badminton =P ♥

men nu så ska jag ringa hanna o fråga om hon kan hänga med t centrum imorrn ♥
ska kolla skor o köpa present t malin ( men säg inget t henne O.o XD )
föresten , är det någon människa som vet vad hon önskar sig ? x)

juste har fått intagningsprov t dans nu !!! =D *superduperglad* x) ska dit den sjuttonde =D ♥


puss&kram♥  /h.

Kommentar:
#1: Malin

Gick det bra p intagningprovet. vad fick ni göra? <3333

2010-02-12 @ 15:30:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: