augustiibaarn

2010-02-24
19:54:05

jah känner mig som en orm
haha , skönaste kommentaren från igår x) ♥
bloggade inte igår pga att ja var asatrött och knäppt kunde gå xP men jah drog iaf iväg t dansen (shiitsnygga flätor som varit i min hjälm hela dan -.-' = inte särskilt fint!)
fast mitt hår va inte fint utsläppt heller .. x) jävligt lyckat , som vanligt <3
men de blev inga bilder uigår (som ni säkert märkt <3) för ja fick inte me min kamera på morgonen .. lite slarwigt ♥
men de gick bra igrå , fick agera skidlärare åt jul <3 haha lärde henne svänga! *stolt*
fast hon ramlade sen =( så ja fick åka o hämta en skoter (stavning ?) och sen åkte hon me den t de där huset där borta , hehe , och så åkte ja o madde skidor dit <3
men annars gick de väl bra , såg knappt malin&ebba på hela dan menmen x)

idag så var jah otroligt seg .. inte så konstigt men kände mig bara så himla trött imorse , inte för att ja inte brukar vara de .. x) orkade knappt pallra mig upp , mn gjorde de till slut iaf .. blev lite sen först mn sen så var ja tidigt och så slutade de med att ja gick liite sent .. vilken överraskning va ? ;) men hade precis kommit in på skolgården när de ringde = bra tajming! (fortfarande : stavning ?)
och imorse så öppnade ingen t vårat klassrum! (maria skulle någonstans .. lyssnade inte när hon sa vart xD) men sen kom en av fyrorna med en nyckel o då fick vi låna den , heh inte direkt dagens glädje stund menmen ..
idag har jag varit mest me marre, hah va "blind" på lunchrasten (blundade xD) ♥
t lunch fick vi någon typ biff-sak , har ärligt ingen aning om vad de var! x) men jag tror att de stod blodpudding/potatisbullar , hah o på lunchen så sa ja t marre : tänk om de här va potatisbullar!?
fast ja sa fel , så de blev potaisbollar , och de har ja typ fortsatt me ett tag nu ..

btw hade tänkt börja med "dagens" , vad tycker ni om de? ;)
äsch va fan , kan lika gärna börja nu =]

DAGENS VILL HA:  hehe nya kläder .. ?
DAGENS KLÄDSEL:  svarta jeggings , vitt linne o vit/blå-randig tröja <3
DAGENS FRISYR:  utsläppt , lite lagom lockigt x)
DAGENS LÅT:  äger med ck , fick den av julia förut <3
DAGENS SAKNAD:  hanna dacke, hoppas du mår bättre nu ♥
DAGENS MISSLYCKANDE:  går upp t pappa som ligger sjuk o ska säga gratts på namnsdagen o börjar med : "pappa .. pappa ? pappa ? pappa !" pappa vaknar , jag : "sover du ?" x)
DAGENS DROG:  hörlurar t mob
DAGENS GODIS:  marabo choklad-rulle
DAGENS HUMÖR:  segt .. men flummigt xP
DAGENS CITAT:  "jag känner mig som en orm" haha egentligen gårdagens men den e så skön så den får va me iaf <3
DAGENS ROLIGATE:  troligtvis jag när jag cik omkring o blunade på rasten .. x)
DAGENS FAVORIT:  mark leblanc i "joey" och "vänner" , så himla skön <3

inget dagenskommentar , men de blev dagens citat istället XD <3

♥.♥ /h.
Kommentarer:
#1: Malin

Har också gjort en sådant inlägg innan :DD

2010-03-04 @ 16:31:03
#2: Malin

Allså det med dagens...

2010-03-04 @ 16:31:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: