augustiibaarn

2010-02-13
18:33:34

lördag =D

halloj , höll på att skriva god morgon men det är det ju inte direkt ...
idag så är jag lite sjuk =( har känt mig lite små risig hela veckan , men just nu känns det som om ja ska dö x) asså bildligt talat xD annars så har jag haft teater , vi sjöng idag >.< det gick faktiskt bra , coh de va askul =3 som vanligt ♥ mötte hanna innan vid pressbyrån och när vi kom dit va dacke o götlen redan där xd båda heter också hanna i förnamn så då spelar de ingen roll om man skriver de , säger vi .. ( egentligen så orkar jag inte skriva förnamn också menmen .. xD ) hade lovat dacke att jag skulle sova me uppsatt så att hon fick något att skratta åt på teatern ( inte för att vi inte brukar skratta så mycke annars xd ) men ja skulle t farsta efter så jag plattade håret då , men hon fick se en bild iaf ! xd ♥
men som sagt efter teatern så åkte jag o mamma t farsta , skulle köpa present t malin ( ska t henne imorrn för hon har fyllt år xd ♥ ) men som de ser ut just nu så kanske ja inte ens ska gå .. =( lite synd , för vi skulle åka t sydpolen i södertälje .. "/ hade tänkt lägga upp bilder , men de är ju inte så smart direkt .. köpte några saker t mig sj också xd <3
snart så ska ja försöka äta något ( de gör jätteont när ja sväljer ) , så önska mig lycka t ! x) ♥

pusspåkinden&luftkram♥   /h.

Kommentarer:

hehee, vilket namn man har fått! 'Dacke'... ujuju...



I alla fall löööve teater har mer träningssvärk i magen nu beause of you! xD ses, Kram

2010-02-13 @ 22:14:48

sv; hej! Tack så mycket =) Jag bor i Luleå, dudå?

2010-02-14 @ 19:36:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: