augustiibaarn

2010-02-06
22:33:23

new moon

japp , har nu sett new moon =] den va faktiskt riktigt bra ♥ fast man måste se ettan för att fatta början , och det har ju inte jag så .. x) <3 såg den med julia , andreas körde oss dit och de va fett mycke med bilar så de tog jätte lång tid att komma dit ! O.o ♥ och sen så var det jätte lång kö till godisdisken så vi gick in typ mitt i reklamen x)
men den va iaf jättebraa o vi ska typ gå o se trean när den kommer ut ♥ 
fast ja ska nog hinna se ettan innan dess x)

hade teater idag , hanna dacke va inte där =( men hanna va där iaf =D o mamman ( asså elsa xD ) så vi va inte helt föräldralösa x) vi körde en speedrun =] = man gör allting asfort ( på helst mindre än fem min ) och alla bara kutar omkring och typ får hjärnsläpp xD och så slog hanna dag skit hårt i ryggen x) haha ♥

har också kollat på melodifestivalen =) ola var ju bara föör bäst asså ♥ hehe ..
men ja tyckte iaf att hans låt va bäst , sen typ hon linda pritchard ( stavning ? ) , sen singel ( haha , passar ju bra xD ) och sen salem al fakir ♥ resten va bara skit ! ne ja skojja bara x)
haha , kollar på nyheterna , o dom pratade precis om MF =]

fick plötsligt en stoor lust att gå ut och fota lite x)kanske ska göra det imorrn , istället för att bara sova ?
någon som hänger med ? annars får jag väl ringa runt imorrn , känns ju inte direkt så najjs att gå omkring helt själv i minus grader och fota istappar ?
nej men bli inte förvänade om jag ringer alla med en kamera innan kl lunch imorrn och frågar vad ni ska gör resten av dagen x)


hade tänkt lägga upp en new moon bild , men det gick inte så bra .. så en sån får det bli imorrn x)

puss&kram /h.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: