augustiibaarn

2010-07-10
16:38:36

åker imorrn :D ♥

Känns ganska konstigt att man ska va borta från Sverige i tre veckor. Men ändå jävligt bra :)
Vi åker ju imorrn, runt kl 9 (!) och så ska vi stanna hos ammas kompis Vonna nere i göteborg och fika, tror jag. Sen på kvällen så åker vi båten ner till Kiel (stavning ?) och på måndag ska vi åka genom heela tyskland, för att sen sova på ett hotell i Colmar (har ingen aning om hur det stavas, men det uttalas så iaf xd). Och nu fick jag veta att det stavas så. Tack pappa ! Och dagen efter det så kommer vi fram till LGF ♥
Sen kommer vi alltså vara där i ungefär tre veckor, vi ska ju hem också ;) fast det kan jag berätta om när jag kommer hem ! :p


Kommer troligtvis inte blogga där, eftersom att det kostar ganska mycket "/
Kanske skriver något, men tror inte det ...
Juste, har börjat på en liten design. Som jag troligtvis inte kommer använda. Men bara för att jag inte har någonting annat att göra. Och för att mitt hår vägrar att torka åtminstonde liite innan jag ska bada igen :D Man måste ju passa på innan imorrn ;D ♥
Kanske också hinner med ett inlägg imorrn :p



älskar sånna här små gulliga bilder :)



P U S S ♥



 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: