augustiibaarn

2010-06-14
18:44:33

hey soul sister aint that mister mister on the radio stereo
Slutar med nedräkningssaken.
Förlåt för dålig uppdatering, men har knappt varit inne på datan, förutom igår när jag kolla film :)
Men vi ska snart äta, innan hämtade vi Jocke från golfbanan.
Har bara slappat idag, mest suttit inne för det är så jävla kallt ute! Fatter inte att Jocke kan stå ute och måla utan att frysa ihjäl ! Fyn fan för dåligt väder, säger jag bara, fy fan.

Man får ju hoppas att det blir bättre väder resten av veckan
, annars kanske jag stannar en vecka till! Fast isf kommer jag hem på onsdagen eller torsdagen för vi ska till Sofia på fredagen, tror ja ♥
Nu har Jocke duschat klart så vi ska äta nu, köttbullar & potatis blire ;p


P U S S ♥
Kommentar:
#1: Malin

Där jag är så är det inte så jätte kallt men det är ändå inte så jätte mycke sol ute.

2010-06-15 @ 11:10:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: