augustiibaarn

2010-06-04
15:42:23

ignore the answers
Herregud. Jag har suttit vid datan (och tv:n) sen kl ett. Jag tror jag börjar få fyrkantiga ögon. Ärligt, det känns så.
Jag veet, jag borde gå ut i det fina vädret. Ligga i en solstol och sola, hoppa i poolen .... Men det finns tre fyra små problem. För det första: Solen gick i moln. För det andra: Vi har ingen skön solstol. För det tredje: Jag får inte bada när jag är ensam hemm (Om jag skulle typ drukna eller få kramp. För det är ju stor chans. Sådär 1 på 1000?) För det tredje: Jag är förskyld (eller pollenallergiker, eller Ebba tror att jag är det xd).
Hanna är magsjuk, så hon ska inte sova över här :( Men du får krya på dig gmn, så kan vi göra något någon annan gång! ♥♥


P U S S ♥
Kommentarer:
#1: Malin

Svar: Jag kommer klippa mig i kväll. Fredag allså.

2010-06-04 @ 17:22:49

japp, har kryat på mig redan nu, men mår fortfarande inte 100% bra, menmen.

2010-06-05 @ 20:03:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: