augustiibaarn

2010-06-03
16:07:21

när du vill, precis när du vill ..

Har fastnat på den.

Förlåtförlåtförlåtförlåtförlåtförlåt för att jag inte har skrivit, men de har varit så varmt så att jag inte velat sitta inne och glo framför datan ;p.
Men Marre, Ebba & Malin har varit här och badat, kommer inte ihåg vilken dag ... x) tror att det var igår .. Vi hade askul! ♥
Imorrn ska Hanna Dacke sova över här! :D det ska bli kul ;) juste, Hanna, kan vi träffas kl 2 istället? Måste göra klart min Workbook ..
Och nu har jag ingenting att skriva ... Matchen möt lärarna är på måndag, vi ska spöa skiten ur dom! Bokstavligt talat, alltså ;p
Men jag ska åka t skärholmen med mamma om en stund, jag kan lägga upp lite bilder senare :) Fan! Nu kommer jag missa Project Runaway! Hanna, du får berätta sen för mig ;)



P U S S ♥

Kommentar:

låter fabilizus! jag behöver städa rummet också så XD

2010-06-03 @ 20:29:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: