augustiibaarn

2010-06-09
11:32:45

yeah yeah yeah
Madde sjöng Mercy, så jävla fint! ♥
Tycker faktiskt att det är lite sorgligt. Sista skolavslutningen på Hörningsnäs ... Jag, Ebba, Malin & Marre snackade om att vi inte skull fatta att det var sommarlov förrän typ imorrn, haha och jag sa att jag inte skulle fatta att det var sista avslutningen förrän första dagen på Kvarnberga x).
Kommer (faktiskt) sakna Hörningsnäs. Det är lixom så litet och mysigt, iaf gämfört med Kvarnberga!



Allt gick bra idag, Ingen sjöng fel eller så. Eller, Danne sjöng lite lågt och sen så välte hans  gitarr ... Men jag tycker alla var jätteduktigta, eller asså dom som sjöng. Sexårningarna hörde man inte idag heller + att dom sjöng lite för fort på vissa låtar. Så .. Egentligen så gick det väl bara okej.
Nu ska vi åka och handla lite stuff till i sommar (filmer, skivor, m.m).


ganska liten bild, men hörningsnässkolan alltid i mitt ♥


P U S S ♥
Kommentarer:

Vi måste göra någonting nu under sommaren! :)

2010-06-09 @ 19:12:54
#2: Hanna

Ibland saknar man faktiskt Hörnan, men man måste ju gå vidare. Dessutom känns det som om jag aldrig slutat, går ju där varenda dag! x)

2010-06-10 @ 21:45:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: