augustiibaarn

2010-03-17
20:08:24

20100317

hehe kom inte på någon rubrik .. x)
idag så åkte vi skridskor , pappa var tvungen att åka tidigt så jag fick t skolan -.- inte kul
de va lite , jobbigt & jag höll på att ramla en gång .. okej , det kanske itne var väskans fel men ja skyller på den ändå ;)
men det var kul att åka skridskor iaf :D jag ramlade inte en enda gång , fast det gjorde ebba då xP
juste lurade malin förut idag (när vi hade kommit tbaka från skridskorna) så skulle vi typ prata om svaren från elevankäten
och då skulle jag såhär "skriva" på miniräknaren hur mycke klockan va (för klockan e typ nsnett bakom henne & hon pallade inte vända sig om tror ja xd) och då va kl typ 13.10 men jag "skrev" 13.25 och när hon såg de blev hon asförvånad och vände sig jättesnabbt om o kollade klockan XD o jag satt o garvade x) haha , skrattar fortfarande åt det .. hehe ♥
men de va kul ;)
imorrn åker jag t sälen med clara , patrik& pappa :D de ska bli kul , tycker bara att de kanske blir lite för varmt att åka skidor i mars ? x) jag & clara ska gå klockan två , så vi kommer va me hela dagen förutom på gympan ;)
och på måndag ska jag t skrlm =) har, än så länge 3 saker jag ska köpa :

♥  converse
♥  tröja från monki*
♥  jeans (mina har gått sönder xd)

*lägger upp en bild senare


kommer nog bli fler saker också , men de beror nog mest vilket humör jag e på ;) ♥


puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: