augustiibaarn

2010-03-11
19:22:22

dagens ^^

right , då var de dags för en dagens .. ;) hehe , hade typ glömt bort de ? xd


DAGENS VILL HA:  mer pengar ?
DAGENS KLÄDSEL:  just nu ; gråa munkisar från vemdalen , rött linne o mysig t-tröja <3
DAGENS FRISYR:   just normal , annars i behov av tvättning xd
DAGENS LÅT:   en sockerbagare - techno ♥ haha , öl smakar kladdkaka i lappland xP
DAGENS SAKNAD:   pappas bärbara ..
DAGENS MISSLYCKANDE:   när ja ramla på duschbollen på gympan när samuel kasta på mig (typ asmycke!) xd
DAGENS DROG:   hörlurar t mob , hade t o me de på engalskan ? :P
DAGENS GODIS:   maddes choklad!!! haha , fick en liten bit innan gympan o sen var man ju inte liite speedad , pga sockerkicken man fick XD
DAGENS HUMÖR:   ganska normal tror ja xd
DAGENS CITAT:   "hur många ben har du egentligen?" "ett" - gammalt , men fortfarande lika kul ;P
DAGENS ROLIGASTE:   jag när jag går o asglor på någon som jag tycker är jättejättelik danne tänkte typ såhär: 'de är ju danne! nej de är inte danne! jo, de e ju de! nejnej, de e inte han!! men gud va lik? de kanske e han iaf? NEJ DE E INTE HAN!!!!' sen ser ja att han vinkar möt någon , o ja vänder mig om för att kolla vem de e o då var de nis. 'fan de va han' -.-
DAGENS FAVORIT:   JAG O JULIA SKA GÅ I SAMMA KLASS PÅ KVB!!!!!! :D eller , båda har iaf kommit in på dans xd


det var dagens , har berättat det roligaste från min dag nu också x) resten va bara tråkigt! NOT



puss♥

 

 

 

Kommentar:

Sv: Jag lägger ut alla bilderna på söndag ;P

2010-03-11 @ 19:47:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: