augustiibaarn

2010-03-24
19:47:24

hemma idag igen ..

inte så roligt att vara hemma , men e man sjuk så e man -.-
skulle egentligen ha en feberfri dag idag , men så blev de inte .. så då ska ja ha det imorrn istället 
men jag kommer på fredag :)
har inte gjort någonting idag heller men imorrn ska jag ränsa min garderod , den ser lite kaosig ut just nu ..
och så behöver jag göra lite mer plats , det har nämligen kommit en ny katalog från hm och en från ellos :D
hehe , fast jag har faktiskt inte hittat så mycket ( eller jo egentligen , men ska spara lite pengar ofc ;] )
och juste , simon& marse va här förut xd asså dom typ plingade på och sen så sprang dom på våran uppfart o typ hukade sig ? asså lite korkat tycker jag , dom hade ju lixom kunnat ställa sig bakom husväggen ? x)
stackars små korkade ungar, men, har man ingen hjärna så har man ingen ;)

tyckte den här va lite cool med mönstret :)
 skulle absolut ha den med ett par svarta tights och ett linne under <3


puss♥ 



Kommentarer:
#1: Emma

Hej har du haft en bra dag ? =)

kramkram

2010-03-24 @ 20:55:44
#2: FEBBS

NEJ FÖRLÅT! missade, haha menar såklart del 2 , uppe nu:D

2010-03-25 @ 00:28:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: