augustiibaarn

2010-03-21
21:08:58

tbx från sälen <3

nu är jag hemma igen, det va asmycke bilar på vägen hem så det tog typ 7h tror jag ?
men jag och clara hade kul typ hela tiden , vi satt och sjöng med i låtarna (och reklamerna! xD) på rix fm typ hela vägen ♥
jag har haft asroligt hela tiden , fast i fredags såg man typ ingenting ..tänk er att ni ska typ gå någonstans , och sen så ser ni bara typ 40m framför er ?
det var faktiskt ganska läskigt att åka då , men det gick bra :)
i lördags var det jättejättefint väder , varmt & inte ett dugg blåsigt
då var vi i tandådalen , där min favvo backe finns ♥ den var brant i början (alltså jättebrant ..) och sen så blev den snällare i slutet <3
idag så var det först typ storm ? men sen så blev det fint :) jag och pappa åkte puckelpist , fast vi visste inte det förän vi hade börjat åka då ... xd men det gick bra , inga brutna ben iaf ;)
clara och patrik åkte snowboard hela helgen så vi åkte inte så mycket tillsammans , vilket var lite synd .. <3
berättar mer imorrn , och kommer alla bilder ;)

puss♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: