augustiibaarn

2010-03-02
22:22:10

ytterhogdal'

vi kom fram hit, asså t själva hotellet, lite efter fem xd 
då fick vi nycklar o så och sen så gick vi t vårat rum , samma rum som för typ två år sen x)
sen så har vi ätit också , mamma o pappa åt nån fisk
o ja åt wokad kyckling me äggnudlar ?
de va faktiskt ganska gott , men ja e inte så van att äta stark mat o de va lite stark xd
vi har också kollat mästarnas mästare , btw synd att holm åkte ut .. xP

själva bilresan gick bra , satt som sagt o lyssna på schlager hela vägen hit , men de va ganska okej .. ?
haha , tror att mamma o pappa har tröttnat på manboy nu ♥ xd
fast man blir ju liite orolig när man ser en skylt där de står:
WELCOME TO CHINA, 4km
em ?
och någon timme senare kommer en skylt där det står:
Blåkulla
hehe ..
sen kom två andra ställen som hette själstugan & bastnäs
man kan u bara gissa vad dom gör där
när vi hade åkt i typ fyra/fem h så säger mamma:
"Kolla! Fjäll!"
vart var de vi va på väg sa ni ?
man blir ju lite orolig
och sen , efter sex h bilfärd, så kommer de ett gupp:
mamma&pappa: "oho" o låter lite skrämda
jag: "ihihi" o får ett fnissanfall
detta är alltså ett bevis på att:
1. sverige har alldeles för många konstiga namn på städer/andra saker
2 jag ska inte åka bil för länge

och nu kommer jag snart att "få 14 örfilar" om ja inte flyttar på mig enligt pappa
sure.

godnatt♥ /h.

Kommentarer:

det är sååå frustrerande att nu när jag är hemma så är alla andra på fjäl semester!! :( Men jag ska inte låta min surhet ta över den här kommentaren:

Ha så trevligt! ;P

2010-03-03 @ 19:11:29
#2: Malin

Berätta sen hur det var där.



P.S. Kommentera lite på mig blogg sen, så blir jag glad D.S.

2010-03-04 @ 16:30:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: