augustiibaarn

2010-05-05
07:40:19

god morning!
(vet inte om det finns en låt som går så, men vi säger att de gör de)
Morgonbloggning, igen ;).
Hahah trodde aldrig att jag någonsin skulle bli klar i tid (alltså så att jag skulle hinna blogga på morgonen)
Men idag ska jag ner t centrum och köpa presnenter t mamma & pappa (+ en parfym t mig!! :D).
Frågade först pappa om jag kunde få lite pengar att köpa någonting t mamma för, och sen fr¨gade jag samma sak t mamma (fast om pappa såklart :p). Heheh ♥
Nu ska jag nog gå .. har fortfarande lite ont i huvet från igår & i måndags, men jag har haft jätte kul ändå <3
Idag har vi gympa juh! (bara tjejerna, haha) Och sexualkunskap. Kul.


P U S S ♥

Kommentar:
#1: Hanna

kanske inte finns nån låt som heter god morning men kanske goOd morning ;D :*

2010-05-05 @ 16:41:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: