augustiibaarn

2010-05-18
14:57:50

and now my heart is breakin'

Ska i slutet på den här veckan lägga upp veckans outfits, för datan vill inte sammarbeta med mig idag.
Inte någon annan dag heller för den delen
.

Idag har det int hänt så mycket, ska lädda ner lite bilder från min mob t datan (om det går) så att jag kan visa lite bilder från dagen :) Hahah, mest på Ebba & Malin då, men dom är alltid roliga att kolla på ;p
Men vi satt på "våra" orange "sandlådor" idag igen, haha vi äe där typ varje dag? Men det är fett skönt att sitta där ju! Fast ja tror att den ena håller på att gå sönder ..? x) Precis där Malin satte sig också ;)
MENVARFÖRGÅRDETINTEATTLADDANERBILDERNA??!!?
Okej. Då har jag fått det sagt.
Men det blir, som sagt, inga mobil bilder just nu, men kanske senare idag? (när pappa kommit hem ...)
Ska också lägga upp dagens låt, men först så har jag en liten fråga:
Från vems låt kommer texten? :p (rubriken)
Den som svarar rätt ... svarar rätt? x)
Men kan lägga upp bilder från landet så länge :)
Okej. Blir inga bilder idag.



P U S S ♥



 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: