augustiibaarn

2010-05-07
15:45:20

manboy, manboy you can call me manboy ..

Har haft den på huvet ända sedan imorse. Alltså från Vårshowen. Som jag inte vill pratat om.
Men jag får väl göra det iaf. Men allting gick jättebra och så, ingen gjorde fel eller något. Och sen så skulle vi säga hejdå. Gissa vem som fick göra de? Du gissa rätt. Jag.

Typ alla andra år har alla gått upp tillsammans och så har ordföranden sagt typ hejdå, men inte iår. Nej, iår bestämde sig lärarna för att låta alla tror att dom skulle säga något, och sen efter sista uppträdandet (kören♥) så skulle dom säga t den där enda sexan i elevrådet att "du kan väl gå upp och säga typ att det var allt för idag?" "det går väl bra?"
Vad fan säger man då?

Som tur var gick Irma upp med mig iaf, men de va jag som fick säga. Typ såhär lät det:

"Em .. ja, de va allt för den här gången .. typ, ehh (*garv från publiken*) .. hejdå."

Och sen så gick jag ner från scenen.
Så jag var jävligt glad att det var sista gången. Fast det e lite sorgligt egentligen ..

Och när vi kom tillbaka t skolan så säger någon (kommer inte ihåg vem, danne?) att de gick jättebra ju. Fan heller.
Och nu tycker jag att vi släpper det ämnet.

Så kan vi lägga upp lite bilder från teatern, m.m.



kommer nog bli mördad för dom mesta av dom här bilderna .. hehe ♥



men vissa e ju så snygga så man kan int låta bli x)


tar också ganska många där man inte ser ansiktet ;)


lite suddig och fiin ;)


hahah, bara för att jag gillar att mobba hanna ;p ♥



Okej, nu får det räcka med bilder x)

IKVÄLL SKA MARRE & MALIN SOVA ÖVER HÄR!!! ♥♥♥♥♥♥♥

Okej. Jag är normal. Eller va iaf.


P U S S ♥

Kommentarer:
#1: Hanna

fina bilder Hanna. Verkligen... fast glad att jag inte heter Dacke i efternamn :3

2010-05-08 @ 17:09:42
#2: Malin

Roliga bilder:D

2010-05-08 @ 18:20:23

hallå! när tänkte du berätta om dom här HEMSKA bilderna för MIG?!!

2010-05-09 @ 15:22:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: