augustiibaarn

2010-05-17
16:43:39

poison - alice cooper ♥ + lite om min dag :)

Haha, kanske inte direkt en sån låt som jag brukar lyssna på, men det här är bra. Tycker jag iaf. Någon mer? Nähä.
Men idag känner jag för att lägga upp den. Så det så.
Idag hade vi slöjd, och jag har ÄNTLIGEN blivit klar med mitt örngott!! Blev egentligen det förra gången, har jag sagt det? (intresseklubben antecknar) Och nu har jag börjat virka. Men det är ett litet kaninhuvud som är jättejättegulligt! Okej, nu låter jag som en sjuttio-åring som är för djurplågeri. Och det är jag INTE!!
Men ska, om jag hinner, försöka göra någon  till ;p Vet inte vad jag ska göra med dom, men den första är iaf min!!! :)
Men nu har jag nog tråkat ut er tillräckligt, här kommer låten ;) ♥


Your cruel device
Your blood, like ice
One look could kill
My pain, your thrill

I wanna love you
but i better not touch
(don't touch)
I wanna hold you
but my senses tell me to stop
I wanna kiss you
but I want it too much
(too much)
I wanna taste you
but your lips are
venomous poison
You're poison
running through my veins
You're poison
I don't wanna break these chains

Your mouth, so hot
Your web, I'm caught
Your skin, so wet
Black lace on sweat

I hear you calling
and it's needles and pins
(and pins)
I wanna hurt you just to hear you
screaming my name
Don't wanna touch you
but you're under my skin
I wanna kiss you
but you're lips are
venomous poison
You're poison running
throught my veins
You're poison
I don't wanna break these chains
Poison

One look 
(one look)
Could kill
(could kill)
My pain, your thrill


I wanna love you
but i better not touch
(don't touch)
I wanna hold you
but my senses tell me to stop
I wanna kiss you
but I want it too much
(too much)
I wanna taste you
but your lips are
venomous poison
You're poison
running through my veins
You're poison
I don't wanna break these chains
Poison
I wanna love you
but i better not touch
(don't touch)
I wanna hold you
but my senses tell me to stop
I wanna kiss you
but I want it too much
(too much)

I wanna taste you
but your lips are
venomous poison
I don't wanna break these chains
Poison

För det första: Jag kan inte skriva blood! Skriver blogg istället x) haha, men har ändrat det nu ♥
För det andra: Markerade det jag gillar mest ♥
För det tredje: Så har jag inget mer att säga just nu ♥


P U S S ♥


Kommentarer:
#1: Malin

Haha... din gamla tant xD

2010-05-17 @ 17:08:02
#2: Malin

Sv: Heheh ja det ser ut som jag gör det men det gör jag inte.



Ja det är Ebba som är nummer 15.

2010-05-17 @ 17:12:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: