augustiibaarn

2010-11-25
17:15:07

Grey's Anatomy

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, hade tänkt lägga upp några bilder men jag orkar inte ladda ner dom till datan .. Kanske gör det efter maten. Eller så går jag och sätter på datorn där uppe och laddar ner dom samtidigt som vi äter ? Så får det bli :)

Så, nu är datorn på. Ska bara skriva klart här, sen så laddar jag enr bilderna och så kommer dom upp senare ikväll. Ska ju åka till lidl med mamma & farmor och köpa vita byxor till dansen. Ingela berättade att hon hade köpt ett par där, så då ska vi åka dit idag.

Idag på bilden så höll vi på lite med Photoshop, för våran bildlärare var hes. Men jag och AMica gjorde inget, för hon, jag och Malin delad epå en dator och Malin hade den hela lektionen. Men det gjorde inget, vi satt och ritade lite andra saker istället ;p
Nu går jag och laddar ner bilderna! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: