augustiibaarn

2010-11-01
21:01:37

HÖSTLOOV

Ville bara säga det för er som kanske hade missat det. Visst är jag snäll ?
Men har varit hos Hanna idag, skulle vara där vi tolv men jag gick typ fem över ;). Men det var jättevarmt när jag gick, haha tog av mig jackan och så fick jag typ proppa ner den i min tygpåse. Och så gick jag jätte långsamt för att mina nya skor lät jättemycket ! Tyckte jag iaf.

Men först så var vi i Hannas rum, snackade och kollade på videos. Sen så gick vi ner och åt, Hanna trodde att det var för lite makaroner men sen så blev det ganska mycket iaf ! Efter vi hade ätit gick vi till skolgården och lyssnade lite på musik, coola som vi är. Sen så spelade vi in en två musikvideos till Fotbollsplan som blev ganska bra faktiskt !

Vi kanske skulle göra något på onsdag också om Hanna inte skulle vara med hennes classmates ? Men annars ska jag vara med sötaste lilla Marre imorrn ! ♥








haha, hittade några fina bilder på oss också ! x)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: