augustiibaarn

2010-11-19
14:29:17

I Wish I Could Disappear
Sitter och kollar på Grey avsnitt, och kollar på lite bilder :) Men nu blev det rekalm, så då passar vi på att skirva lite ! Höll på att somna idag på svenskan. Vi håller på att skriva en GEMENSAM bokredovisning vilket är SKITtråkigt. Och vi är bara klara med typ hälften !?!?

På matten så avlivade vi en kvadrat. Haha. Vi fick ett häfte där det stog att vi skulle avBILDA en kvadarat, men jag läste fel först och då så blev det mycket roligare om vi skulle avLIDA en kvadart, så då gjorde vi det. Men man skulle först rita en kvadrat, sen avliva den och sist se hur många gånger man kunde avliva den innan den dog. Sen satt jag och Linn och sörjde den. Och sen så flummade vi. Mycket. Och Olle sa att han skulle hämta sin elpistol. Och använda den på alla som fnissade.(..)
Bara jag som tycker det är roligt att skriva ordet kvadrat?

Nu börjar det igen !






Kommentar:
#1: Malin

Vad ska kan säga när jag vaknade på morgonen så hade jag jätte ont i halsen så jag kunde inte vara med så jag fick typ kolla på ( jätte kul ) :)

2010-11-19 @ 15:54:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: