augustiibaarn

2010-11-12
22:41:09

I'M GONE
Så. Nu känns det lite bättre. Två timmar senare. Men sitter och lyssar lite på Toves nya album, skitbra ju !! Haha ska nog ta och köpa den imorrn ! Om jag har råd förstås ..
 
Kan ju berätta det där med "Fel grupp" också .. Asså det var på dansen så är det två stycken grupper, den ena ska göra "Plingplong"-dansen och de andra Madhouse. Själv tycker jag att Plingplong är roligast, men nu så ska jag göra Madhouse .. Men ja, det får väl gå ändå !

Hade skitkul hos Linn idag ! Förutom att jag inte gillar fil och det var det vi åt till middag så var det skitskul, som sagt. Och när vi skulle gå till bussen låtsades vi vara fulla, haha dom på busshåållplatse trodde nog vi var typ drogade, iallafall Amica xD

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så. Då var det sagt också. Kan faktiskt förklara det också:
ANDREAS GICK VIDARE !
Haha, det tyckte jag var kul ! Han är typ en av mina favoriter.
Men vem "hejjar" ni på ? :)
Vänta, ska bara säga det en gång till:
YESSSS!!!!

Kommentar:
#1: Malin

Ja det gjorde jag :)

2010-11-13 @ 10:08:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: