augustiibaarn

2010-11-10
15:54:43

Ma femme trouve que je suis trop gros

Vill ni veta vad det betyder ? Då får ni gissa först ! Haha visst är jag irriterande ? MOAHAHAHA !
Men, seriöst nu. Kommer inte berätta det om ni inte gissar först !
Haha, nu känner jag mig elak ... Men kan berätta att dom första två orden betyder "min fru".

Men idag så har vi flummat lite, som vanligt. Vi gjorde någon himla L-ABC-skit på gympan idag, så vi slapp byta om ! Fats det hade jag reda gjort, så jag fick byta om igen .. Men då så skulle vi typ skriva ner lite saker om det och sen så skulle vi berätta det för våra föräldrar, så jag sitter och pluggar lite på det nu.
Ska Måste också kolla lite på franska läxan senare ikväll !

Söta lilla Marre ska kanske följa med mig och köpa ny mascara på hm imorrn, mamma vill nämligen ha tillbaka sin. Snål hon är, eller hur ? Haha, men det är typ extra pris på några den här veckan så då tänkte jag att jag kunde slå till på en ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: