augustiibaarn

2010-11-08
16:05:06

Un hatt

HAHA ! Vi fick sluta tidigare idag ! SO-lärarn var inte där (igen), så vi slutade vid tre ! Fast först så "satt" alla och väntade men sen så sa Tommy att vi inte hade någon vikarie. Och då gick alla ;p
Köpte en klubba till Linn idag också, för hon har inte godisförbud längre. Och sen när vi väntade på bussen stoppade hon ner enkrona i en av mina fickor .. ;)

Men franskan var skitrolig idag, som vanligt. Jag och Carro (mest Carro) ritade en hund/elefant/ko, hahah. Sen så trodde vi att det stod två små gula elefanter, men det stod egentligen två små barn ! Asså i en text vi skulle översätta. Och ja, det var lite andra saker vi inte fattade heller .. x) Som vad hatt heter på franska tex ..

Och så har jag, Amica och Linn flummat. Fast ja, Linn och Amica var nog värst. Hade lite ont i huvudet igen ..
Bella tyckte att vi dom var lite pinsamma. Iaf när dom satt och sjöng skithögt (och kanske inte så fint ..) lite olika saker .. ;) Men kul hade vi iaf !


haha, är jag typ den enda som tycker dom är söta ? :) ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: