augustiibaarn

2010-11-28
19:26:28

Vem är det som pratar ?
Hejhej alla människor, vad gör ni ? :) SJälv sitter jag och tittat på Cougar Towm med mamma. Har iallafall hunnit ta ett bad sen jag kom hem, och ätit då.
Hade jättekul hos Malin, kom dit vid halv ett. Vi bakade ju, som sagt, och det gick bra. Fast vi visste inte riktigt hur man skulle i början, haha. Och så åt vi vid typ tre, alltså precis efter att vi blivit klara. Efter det spelade vi lite Sims 2, hehe det var aslängesen jag spelade det ?! Kom knappt ihåg hur man gjorde haha.
Snacka gjorde vi också, haha :) ♥

Kan också lägga till att jag hade jättekul hos Clara igår också ♥ Fast båda var ganska trötta, men vi kollade på en Musse film. Och när filmen var slut så typ dog vi, haha.
Och imorrn är det måndag .. Kan ju säga att måndag inte är min favorit dag direkt ..


Läggar upp bilderna från idag imorgon ♥
Kommentar:
#1: Malin

Svar på rubrik: Det är radion som pratar :)

2010-11-29 @ 20:53:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: