augustiibaarn

2010-10-22
21:31:58

Förlåt ..
.. För jättedålig uppdatering, men var iaf hemma igår och idag -.- Men lovar att komma till teatern imorrn (vilket Bamse inte gjorde förra veckan ...). Och sen på kvällen blir det "Mamma Mia!" :D Hade helt glömt bort det, men mamma påminde mig igår. Det blir jag, mamma, pappa & farmor, men det ska bli kul ändå ;) Det enda dåliga är att jag troligtvis kommer få värsta hostanfallet mitt i föreställningen, men nu pratar vi inte mer om det ! Ska köpa upp rejält med halstabletter imorrn efter teatern (Hanna ?) så kanske det hjälper liite iaf ... ;)


Ska också till skhlm/farsta på söndag med mamma och om vi ska till skhlm så ska jag helt klart kolla in lite saker på Monki ! ;p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: